4-10 april 2007

Kære LMC klub. Vi københavnere vil gerne fortælle om vores oplevelse med LMC klubben på påsketur til Dokkedal Camping. Vi ankom onsdag og mødte som de første Lisbeth og Marius som bød os velkommen, senere kom formanden Svend Erik og Tove og sagde goddag til os. Efterhånden dukkede der flere op, det var Kim og Majbritt, Vita og Erland, Bjarne og Birgit, og Erik og Jytte, ja jeg kunne da huske alle navnene endnu. Der var arrangeret nogle gode udflugter ude i naturen bl.a. skulle vi bestige grønne bjerge (Mulbjerge) og jeg kom da også helt derop, trods stormvejr, hvor vi så fandt en læplads, hvor vi kunne sidde og drikke vores medbragte kaffe og wienerbrød. En anden tur gik til Lille Vildmose Centret hvor vi blev guidet rundt både ude og inde og fik indblik i både mose og tørv Derfra kørte vi så videre til en p. plads hvor vi gik ud gennem skoven til et udsigt tårn hvor vi kunne sidde og nyde kaffen og udsigten, og så var det vist tid til at nogen skulle hjem og have sig en morfar ( eftermiddagslur ), hvis de da ikke skulle med på ” toilettet ” stort ? Ja det viste sig jo så at det var oppe på cafeen og få en fadbamse. Den sidste tur vi skulle ud på var en lille sejltur over til Hals, hvor vi gik rundt i byen og så på forretninger og duften af pandekager, vi gik videre til Skansen og gik ind på det lille museum og kikkede på mange sjove gamle ting, derefter tog vi så hjem igen da vi efterhånden var blevet sultne efter de fiskedeller vi havde købt med hjem. Hjemme på camping pladsen var der rigtigt hyggeligt, vi lå alle sammen på samme vej så det kunne ikke være bedre,pladserne var store så vi kunne nemt komme ind med vores 7,50 m lange vogn og bilen kunne endda være ved siden af. Vi syntes det var rigtigt hyggeligt at møde jer alle sammen og vi vil gerne takke arrangørende for det flotte arbejde de har lagt i det både med turene og fællesspisningen, og vi glæder os til at være sammen med jer igen. De bedste camping hilsener Fra Ulla og Ole . ( De nye jyder )